Szeretjük a sütiket, de nem az ilyen bosszantó sávokon. Viszont kötelező sajnos. Kérlek fogadd el!
Menü

Fizetés, szállítás

 Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

                5.5.1. Fizetési módok:

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

                5.5.2. Szállítási költség:

655+ súlyfüggő tétel. Tehát egy 1 kg-os csomag kiszállítása 1420 forintba kerül.

 

2.1. Belföldi házhozszállítás 1 munkanapon belül (GLS Prémium szolgáltatás)

A csomagok maximális méretei: max. hosszúság 200 cm; max. szélesség 80 cm; max. magasság 60 cm; max. súly 40 kg lehet és a csomag körmérete nem haladhatja meg a 3 métert. (Körméret: 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság = max. 3 méter). A csomagok 50 000 Ft-ig vannak értékbiztosítva.

 
 

1 kg

2 kg

3 kg

5 kg

10 kg

15 kg

20 kg

25 kg

30 kg

40 kg

Egy dobozban

küldve

765

854

952

989

1116

1186

1227

1304

1357

2034

További dobozok *

765

854

952

989

1011

1083

1111

1180

1227

1837

*Maximum 5 dobozra érvényes. Efelett a megrendelés dobozai kizárólag különálló küldeményként kezelhetők.

A fenti szállítási díjak forintban értendők, tartalmazzák a háromszori kézbesítés, valamint az SMS értesítés kötelezően választható emelt szintű szolgáltatások díját, valamint az útdíjat, viszont nem tartalmazzák a 27% Általános Forgalmi Adót.

 

GLS Csomagpontok: Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel. A csomagátvevő helyek különböző profilú üzletekben találhatók. A Csomagpontos szállításra vonatkozó díjak és méretek teljes mértékben megegyeznek a belföldi házhozszállításra vonatkozó feltételekkel.

 

GLS

Exchange (cserecsomag) szolgáltatás díja

(+ oda-vissza szállítási díj)

285 Ft

GLS

AOS (Address Only Service) szolgáltatás

350 Ft

GLS

ADR (Veszélyes anyag szállítási felár)

350 Ft

2.2. Csomagautomata szolgáltatások

 

FOXPOST

Kézbesítés csomagautomatába 1 munkanapon belül

550 Ft

FOXPOST

Csomag visszaküldése csomagautomatán keresztül

INGYENES


*A csomagok maximális mérete: max. hosszúság 62 cm; max. szélesség 36 cm; max. magasság 60 cm;  max. súly 25 kg lehet.

6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

9. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

10. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

11. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

12. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

Fontos: a termékvisszaküldés miatti pénzvisszafizetés kizárólag olyan fizetési móddal történik, amelyen a vásárló a termékeket megrendelte. Ez azt jelenti, hogyha Paypal-al fizetett valaki, és visszaküldi a terméket, akkor Paypalon kapja meg a visszatérítést. Ha átutalással, akkor átutalással. Ez alól egyedül az utánvétes fizetés jelent kivételt, ebben az esetben ugyanis átutalással rendezzük a pénzvisszatérítést.

Keresés